اس ام اس باحال

اس ام اس ضد حال .جک .داستانک.طنز.جدید

اس ام اس باحال

اس ام اس ضد حال .جک .داستانک.طنز.جدید

تک بیتی

از کلیه کسانی که به علت جهاد اقتصادی توانایی فرستادن اس ام اس را ندارند تک زنگ هم

پذیرفته می شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در دست ظفر، تفنگ بادی داریم / شمشیر جهاد با کسادی داریم
سنجد بخورید جای آجیل مدام / امسال جهاد اقتصادی داریم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
فخر فروشی در سال ۹۰ !
دیشب نون سنگک خوردیم با پنیر
تازه لامپامون هم روشن بود !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به دلیل گرانی نان بازی نون بیار کباب ببر  غیر قانونی اعلام شد!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوست دارم شمع باشم دردل شبها بسوزم

گر تو هم با من نسوزی من خودم تنها بسوزم

قبض برقم آمده دیشب ، فیوزم را پرانده

حال دانستی چرا تصمیم دارم تا بسوزم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد