اس ام اس باحال

اس ام اس ضد حال .جک .داستانک.طنز.جدید

اس ام اس باحال

اس ام اس ضد حال .جک .داستانک.طنز.جدید

تولدم مبارک

سلام نو خدمت همه دوستانه گلم  

امیدوارم حالتون خوف باشه. 

اول اینکه خجسته میلاد خودم رو به همه ی ایرانی ها تبریک میگم.ممنون که به خاطر من و روز تولدم اینهمه بازار رو شلوغ کردید.اصلا من امروز که رفتم بازار دیدم مردم چقدر برای روز تولدم خرید میکنن. 

حتما فهیدین دیگه من متولد 1 فروردینم.و اینکه تحویل سال رو گذاشتن روز تولدم من خودم زیاد راضی نبودم اما چه کنیم دیگه مجبور بودیم گفتن مردم به شادی نیاز دارن. 

قبل از اینکه من به دنیا بیام مردم 22 بهمن روز تولد برادرم رو جشن میگرفتن. 

خوب حتما میگید قبلا تحویل سال نبوده؟چرا بوده اما روز تولد پدر بزرگم یعنی 12 شهریور سال تحویل میشد مگر تو تاریخ نخوندید؟یکم برید کتاب بخونید.  

کارت پستال های تولد (1)

کارت پستال های تولد (1)کارت پستال های تولد (1)

کارت پستال های تولد (1)

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.lovely-lover.blogsky.com/

سلام آقا مسعود
امیدوارم خوب باشی
منم تولدت و سال نو رو بهت تبریک میگم
ایشالا 120 ساله بشی و در همه مراحل زندگیت موفق باشی
در ضمن سال خوبی برات آرزو میکنم
موفق باشی

سیما جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ http://eshgheroyayee.blogfa.com/

سلام عزیز پیشاپیش فرارسیدن سال جدید رو به تو دوست عزیزم تبریک میگم و آرزوی سالی توام با سلامتی و موفقیت وبه دور از غم رو برای همه عزیزان خواستارم.

آسمان دلمون رو در لحظه تحویل سال با دعا برای مریضان روشن و نورانی کنیم.

بهترین هارو براتون آرزومندم.

اپم دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد