اس ام اس باحال

اس ام اس ضد حال .جک .داستانک.طنز.جدید

اس ام اس باحال

اس ام اس ضد حال .جک .داستانک.طنز.جدید

تولدم مبارک

سلام نو خدمت همه دوستانه گلم  

امیدوارم حالتون خوف باشه. 

اول اینکه خجسته میلاد خودم رو به همه ی ایرانی ها تبریک میگم.ممنون که به خاطر من و روز تولدم اینهمه بازار رو شلوغ کردید.اصلا من امروز که رفتم بازار دیدم مردم چقدر برای روز تولدم خرید میکنن. 

حتما فهیدین دیگه من متولد 1 فروردینم.و اینکه تحویل سال رو گذاشتن روز تولدم من خودم زیاد راضی نبودم اما چه کنیم دیگه مجبور بودیم گفتن مردم به شادی نیاز دارن. 

قبل از اینکه من به دنیا بیام مردم 22 بهمن روز تولد برادرم رو جشن میگرفتن. 

خوب حتما میگید قبلا تحویل سال نبوده؟چرا بوده اما روز تولد پدر بزرگم یعنی 12 شهریور سال تحویل میشد مگر تو تاریخ نخوندید؟یکم برید کتاب بخونید.  

کارت پستال های تولد (1)

کارت پستال های تولد (1)کارت پستال های تولد (1)

کارت پستال های تولد (1)

تک بیتی

سگی را خونه دل دادم که با من آشنا گردد

ندانستم که آن سگ آخرش خون میخورد خونخوار می گردد

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

پای سگ بوسید مجنون خلق گفتند این چه بود؟
 

گفت این سگ گاهگاهی کوی لیلی رفته بود 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان

 

  

عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد

 

  

 
امروز کسی محرم اسرار کسی نیست

 

 

ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست